Розмір шрифта: A A A Зображення Вимкнути Увімкнути Колір сайту Ц Ц Ц звичайна версія сайту
ДЕРЖАВНИЙ АРХІВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

Інформація по роботі зі зверненнями громадян
щодо забезпечення реалізації громадянами
конституційного права на звернення
у Державному архіві Черкаської області
за І півріччя 2024 року

Державним архівом Черкаської області проводиться необхідна робота щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 №101 "Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення".

У держархіві області приділено велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів до документної ретроспективної інформації.

У І півріччі 2024 року держархівом області виконано 951 звернення, з них:

соціально-правового характеру – 557,
з позитивним результатом – 303,        
з рекомендацією звернутися за місцем знаходження документів -  241;

тематичних – 99,  з позитивним результатом - 55;

персональних – 162, з позитивним результатом – 84;

майнових – 124, з позитивним результатом – 94.

Також від вищих органів влади виконано 14 звернень громадян. Працівниками держархіву області здійснено прийом громадян – у звітному періоді прийнято 594 особи.

Надано 78 консультативні відповіді на поштові адреси запитувачів та 56 консультації по електронній пошті.

Крім того, в читальних залах держархіву області зафіксовано 187 відвідувань користувачами, працювало 58 користувачів.

Повторні звернення не надходили.

Серед  соціально-правових запитів  у держархіві області переважними були запити щодо підтвердження національності та інформації про реєстрацію актів цивільного стану, підтвердження стажу роботи  та зарплати, фактів репресій та розкуркулення.

Працівниками архіву прийом громадян здійснюється щоденно.

Серед соціально-правових запитів у держархіві області переважними були запити щодо підтвердження національності та інформації про реєстрацію актів цивільного стану, підтвердження стажу роботи та зарплати.

Серед  тематичнихрішення, прийняті  органами виконавчої влади, питання пов’язані з історією та реорганізацією установ та організацій,  тощо. 

Також тематика звернень стосувалась відомостей актів цивільного стану, підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах,  участі у Другій світовій війні, рішень Черкаського облвиконкому та Черкаської облради, колишніх колективних сільськогосподарських підприємств, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси, а також  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та населених пунктів області.

Згідно листа Державної архівної служби України від 02.03.2022 № 1087/2.04-14/0 у зв’язку зі збройною агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану в Україні, розривом дипломатичних відносин з російською федерацією і потребою виконання термінових заходів щодо збереження Національного архівного фонду та порятунку життя архівістів Державна архівна служба України рекомендувала  не розглядати нові та припинити опрацювання усіх запитів фізичних та юридичних осіб, що надійшли з російської федерації.  Пізніше такі обмеження було запроваджено щодо громадян Білорусії.

Разом з тим, географія звернень різноманітна. Звернення надходили від громадян багатьох країн, в т. ч. Австрії, Великобританії, Вірменії, Ізраїлю, Грузії, Казахстану, Молдови, Литви, Латвії, Польщі, Португалії, Німеччини, Чехії, Франції, Нідерландів, Канади, США та інших.

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" відповіді надаються у термін від одного дня до місяця (законодавством передбачено, що у разі розгляду запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується). Продовження терміну розгляду звернень у звітному періоді не було.

Запити, що надходили не за призначенням, або пересилалися іншим уповноваженим органам, або заявникам надавалися роз’яснення та рекомендації щодо можливого місця знаходження необхідного адресата.

Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

Впродовж звітного періоду питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

    • щотижнево на оперативних нарадах;
    • на засіданні колегії держархіву області у лютому 2024 р.;
    • в ході проведення щорічного семінару з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад, з керівниками трудових архівів області у лютому поточного року.

Упродовж  звітного  періоду скарги та  пропозиції не надходили.


Інформація по роботі зі зверненнями громадян за 2023 рік
щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення
у Державному архіві Черкаської області

Державним архівом Черкаської області проводиться необхідна робота щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та  Заходів щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 № 101 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

У держархіві області приділено велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів  до документної ретроспективної інформації.

За 2023 рік.  у держархіві області зареєстровано 2771 звернення, а саме:  

  • звернулося за консультаціями у стіл довідок – 702 особи;
  • відвідувань користувачами читальних залів – 67;
  • надійшло запитів – 2002, із яких:
    • соціально-правового характеру – 1272; тематичних – 194; персональних – 302; майнових – 179.

Надано 123 консультативні відповіді на поштові адреси запитувачів та 106 консультацій по електронній пошті.

Серед соціально-правових запитів у держархіві області переважними були запити щодо підтвердження національності стажу роботи та зарплати,  інформації про реєстрацію актів цивільного стану.

Серед  тематичнихрішення, прийняті  органами виконавчої влади, питання пов’язані з історією та реорганізацією установ та організацій,  тощо. 

Також тематика звернень стосувалась відомостей актів цивільного стану, підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах, періоду навчання та отримання освіти,  участі у Другій світовій війні, вивезення громадян на каторжні роботи в роки Другої світової війни, репресій та  реабілітації жертв політичного терору в роки тоталітарного режиму СРСР, рішень Черкаського облвиконкому та Черкаської облради, колишніх колективних сільськогосподарських підприємств, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси, а також  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та  населених пунктів області.

Географія звернень різноманітна. Звернення надходили від громадян багатьох країн, в т. ч., Австрії, Австралії, Вірменії, Великобританії, Ізраїлю, Грузії, Казахстану, Молдови, Литви, Латвії, Польщі, Португалії, Німеччини, Чехії, Франції, Нідерландів, Канади, США та інших.

Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення пільгових категорій громадян.

Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:

  • директором архіву та заступником директора;
  • працівниками відділу використання інформації документів – щоденно (у робочі дні);
  • у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер.

Упродовж звітного періоду питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

  • щотижнево на оперативних нарадах;
  • на засіданні колегії держархіву області у лютому 2023 р.;
  • в ході проведення щорічних семінарів з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад, з керівниками трудових архівів області (у лютому та травні 2023 р. у режимі відеоконференції) та під час спеціальної короткострокової програми підвищення кваліфікації, організованої Черкаським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно Державним архівом Черкаської області (у травні поточного року).

Упродовж звітного періоду скарги та пропозиції не надходили.

 

Інформація по роботі зі зверненнями громадян за 2022 рік
щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення
у Державному архіві Черкаської області


Державним архівом Черкаської області проводиться необхідна робота щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 №101 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

У держархіві області приділено велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів до документної ретроспективної інформації.

За 2022 рік у держархіві області зареєстровано 2072 звернення, а саме:
- звернулося за консультаціями у стіл довідок – 482 особи;
- відвідувань користувачами читальних залів – 29;
- надійшло запитів – 1561, із яких:
- соціально-правового характеру – 983; тематичних – 111; персональних – 162; майнових – 82.

Надано 103 консультативні відповіді на поштові адреси запитувачів та 144 консультації по електронній пошті.

Серед соціально-правових запитів у держархіві області переважними були запити щодо підтвердження національності та інформації про реєстрацію актів цивільного стану, підтвердження стажу роботи та зарплати.

Серед тематичних – рішення, прийняті органами виконавчої влади, питання пов’язані з історією та реорганізацією установ та організацій, тощо.

Також тематика звернень стосувалась відомостей актів цивільного стану, підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства, роботи та членства в колгоспах, участі у Другій світовій війні, періоду навчання та отримання освіти, рішень Черкаського облвиконкому та Черкаської облради, колишніх колективних сільськогосподарських підприємств, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси, а також дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та населених пунктів області.

Згідно листа Державної архівної служби України від 02.03.2022 № 1087/2.04-14/0 у зв’язку зі збройною агресією російської федерації проти України, введенням воєнного стану в Україні, розривом дипломатичних відносин з російською федерацією і потребою виконання термінових заходів щодо збереження Національного архівного фонду та порятунку життя архівістів Державна архівна служба України рекомендувала не розглядати нові та припинити опрацювання усіх запитів фізичних та юридичних осіб, що надійшли з російської федерації. Пізніше такі обмеження було запроваджено щодо громадян Білорусії.

Разом з тим, географія звернень різноманітна. Звернення надходили від громадян багатьох країн, в т.ч., Австрії, Вірменії, Ізраїлю, Грузії, Казахстану, Молдови, Литви, Латвії, Польщі, Німеччини, Чехії, Франції, Нідерландів, Канади, США та інших.

Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення пільгових категорій громадян.

Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:

- директором архіву та заступником директора;

- працівниками відділу використання інформації документів – щоденно (у робочі дні);

- у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер.

Впродовж звітного періоду питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

- щотижнево на оперативних нарадах;

- на засіданні колегії держархіву області у січні 2022 р.;

- в ході проведення щорічного семінарів з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад, з керівниками трудових архівів області (у лютому 2022 р. у режимі відеоконференції) та під час спеціальної короткострокової програми підвищення кваліфікації, організованої Черкаським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно Державним архівом Черкаської області (у травні поточного року).

Упродовж звітного періоду скарги та пропозиції не надходили.


   Інформація по роботі зі зверненнями громадян за  2021 р.
щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення у Державному архіві Черкаської області

Державним архівом Черкаської області проводиться необхідна робота щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 № 101 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення».

У держархіві області приділено велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів  до документної ретроспективної інформації.
За  2021 рік. у держархіві області зареєстровано  4032 звернення, а саме:  
  • звернулося за консультаціями у стіл довідок – 1048 осіб;
  • прийнято на особистому прийомі – 34 особи;
  • відвідувань користувачами  читальних залів – 505;
  • надійшло запитів – 2445, із яких:
  • соціально-правового характеру – 1365;
  • тематичних – 166; 
  • персональних – 421;
  • майнових – 127.
Надано 209 консультативні відповіді на поштові адреси запитувачів та 242 консультації по електронній пошті.

Основна тематика звернень стосувалась підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах, відомостей актів цивільного стану, участі у Другій світовій війні, роботи під час війни,насильного вивезення громадян на примусові роботи до Німеччини, перебування в Німеччині,  фактів репресій і розкуркулення, реабілітації жертв політичного терору 20-30-х років ХХ ст., рішень Черкаської обласної ради щодо заповідних зон, пам’ятників культури а природоохоронних заходів та рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси,  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та  населених пунктів області.

Відповідно до Закону України  «Про звернення громадян» відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення пільгових категорій громадян.

Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:
  • директором архіву та заступником директора;
  • працівниками відділу використання  інформації документів – щоденно ( у робочі дні);
  • у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер.
У 2021 р. директором держархіву області проведено 40 особистих  прийоми, в тому числі 20 – виїзних, на яких звернулося 34 особи.

Впродовж  звітного періоду  питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:
  • щотижнево на оперативних нарадах;
  • на засіданнях колегії  держархіву  області  у січні та липні 2021 р. ;
  • в ході проведення щорічного семінарів з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад, з керівниками трудових архівів області (у лютому 2021 р. у режимі відеоконференції) та під час спеціальної короткострокової програми підвищення кваліфікації, організованої Черкаським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно Державним архівом Черкаської області (у квітні поточного року).
Упродовж  звітного  періоду скарги та  пропозиції не надходили.

 
Інформація про роботу за 2020 рік
щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення  
у Державному архіві Черкаської області

У держархіві  області проводиться необхідна робота щодо виконання Заходів щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 № 101 «Про заходи щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення».

Державний архів Черкаської області приділяє велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів  до документної ретроспективної інформації.

За 2020 рік у держархіві області зареєстровано  3165 звернень, а саме:     

    • звернулося за консультаціями у стіл довідок – 698 осіб;
    • прийнято на особистому прийомі – 24 особи;
    • надійшло від облдержадміністрації - 7;
    • відвідувань користувачами  читальних залів – 250;
    • надійшло запитів – 2186.
  • Крім того, надано 229 консультативних відповідей на поштові адреси запитувачів та 302 консультації по електронній пошті.

Основна тематика звернень стосувалась підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах, відомостей актів цивільного стану, участі у Другій світовій війні, роботи під час війни,насильного вивезення громадян на примусові роботи до Німеччини, перебування в Німеччині,  фактів репресій і розкуркулення, реабілітації жертв політичного терору 20-30-х років ХХ ст., періоду навчання та отримання освіти, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси,  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та  населених пунктів області.

Відповідно до Закону України  “Про звернення громадян ” відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів та ветеранів  війни,в т.ч. учасників АТО,  осіб, які мають звання “Мати-героїня”, інших пільгових категорій громадян.

Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:

    • керівництвом архіву – дев’ять разів на місяць у робочий та позаробочий час;
    • працівниками відділу використання  інформації документів – щоденно  (у робочі дні) з 8-00 до 17-00;
    • у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер з  8-00 до 17-00.

Особистий прийом громадян керівництвом проводиться  згідно з графіком, затвердженим наказом директора архіву від 27.04.2015 № 21 (із змінами від 06.12.2016 № 81). За графіком, затвердженим розпорядженням  облдержадміністрації, директор держархіву області бере участь у телефонній «гарячій лінії». У 2020 році директором держархіву області проведено 2  прямих телефонних зв’язки  «Гаряча лінія».

За 2020 рік директором держархіву області проведено 23 особистих  прийоми, в тому числі 12 – виїзних, на яких звернулося 24 особи.

Впродовж звітного періоду питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

    • щотижнево на оперативних нарадах;
    • на засіданні  колегії держархіву області у січні та липні  2020 р.;
    • в ході проведення щорічного семінару з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад у лютому 2020 р. та з керівниками трудових архівів області у березні поточного року;
    • під час спеціальної короткострокової програми підвищення кваліфікації,  організованої Черкаським обласним центром перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів спільно з Державним архівом Черкаської області у жовтні 2020 р.

Упродовж  звітного  періоду скарги та  пропозиції не надходили.


Інформація по роботі зі зверненнями громадян за  2019 рік.

   У держархіві  області проводиться необхідна робота щодо виконання Заходів щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 № 101 «Про заходи щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення».

   Державний архів Черкаської області приділяє велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів  до документної ретроспективної інформації.

   За  2019 рік  у  держархіві області  зареєстровано   4152  звернення, а саме:     

    • звернулося за консультаціями у стіл довідок – 1420 осіб;
    • прийнято на особистому прийомі – 45 осіб;
    • надійшло від  облдержадміністрації -7;
    • відвідувань користувачами  читальних залів – 477;
    • надійшло запитів – 2203.

   Основна тематика звернень стосувалась підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах, відомостей актів цивільного стану, участі у Другій світовій війні, роботи під час війни,насильного вивезення громадян на примусові роботи до Німеччини, перебування в Німеччині,  фактів репресій і розкуркулення, реабілітації жертв політичного терору 20-30-х років ХХ ст., періоду навчання та отримання освіти, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси,  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та  населених пунктів області.

   Відповідно до Закону України  “Про звернення громадян ” відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

   Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів та ветеранів  війни, в т.ч. учасників АТО, осіб, які мають звання “Мати-героїня”, інших пільгових категорій громадян.

   Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:

    • директором архіву та заступником директора – дев’ять разів на місяць у робочий та позаробочий час;
    • працівниками відділу використання  інформації документів – щоденно   (у робочі дні) з 9-00 до 18-00;
    • у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер з  9-00 до 18-00.

   Особистий прийом громадян керівництвом проводиться  згідно з графіком, затвердженим наказом директора архіву від 27.04.2015 № 21 (із змінами від 06.12.2016 № 81). За графіком, затвердженим розпорядженням  облдержадміністрації, директор держархіву області бере участь у телефонній «гарячій лінії». У 2019 року директором  держархіву  області проведено 4 прямих телефонних зв’язка  «Гаряча лінія».

   За 2019 рік директором держархіву області проведено 44 особистих  прийоми, в тому числі 22 – виїзних, на яких звернулося 45 осіб.

   Впродовж  звітного періоду  питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

    • щотижнево на оперативних нарадах;
    • на засіданні   колегії  держархіву області у січні та липні 2019 р.;
    • в ході проведення щорічного семінару з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад у лютому 2019 р та з керівниками трудових архівів області у березні поточного року.

   Упродовж  звітного  періоду скарги та  пропозиції не надходили.


           Інформація по роботі зі зверненнями громадян за  2018 рік

   У держархіві  області проводиться необхідна робота щодо виконання Заходів щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення, затверджених розпорядженням облдержадміністрації від 28.02.2017 № 101 «Про заходи щодо забезпечення реалізації  громадянами конституційного права на звернення».

   Державний архів Черкаської області приділяє велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів  до документної  та ретроспективної інформації.

   За   2018 рік   у держархіві області  зареєстровано 4906 звернень, а саме:

    • звернулося за консультаціями у стіл довідок – 1617 осіб;
    • прийнято на особистому прийомі директором держархіву області – 41 особа;
    • відвідувань користувачами  читальних залів – 947;
    • надійшло запитів – 2301 .

   Основна тематика звернень стосувалась відомостей актів цивільного стану,  підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах,  участі у Другій світовій війні, роботи під час війни, насильного вивезення громадян на примусові роботи до Німеччини, перебування в Німеччині,  фактів репресій і розкуркулення, реабілітації жертв політичного терору 20-30-х років ХХ ст., періоду навчання та отримання освіти, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси,  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та  населених пунктів області.

   Відповідно до Закону України  “Про звернення громадян ” відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

   Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів та ветеранів  війни, в т.ч. учасників АТО,  осіб, які мають звання “Мати-героїня”, інших пільгових категорій громадян.

   Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:

    • директором архіву та заступником директора – дев’ять разів на місяць у робочий та позаробочий час;
    • працівниками відділу використання  інформації документів – щоденно   ( у робочі дні) з 9-00 до 18-00;
    • у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер з  9-00 до 18-00.

   Особистий прийом громадян керівництвом проводиться  згідно з графіком, затвердженим наказом директора архіву від 27.04.2015 № 21(із змінами від 06.12.2016 № 81). За графіком, затвердженим розпорядженням  облдержадміністрації, директор держархіву області бере участь у телефонній «гарячій лінії».

   За    2018 рік директором держархіву області проведено 44 особистих  прийоми, в тому числі 22 – виїзних.

   Впродовж  звітного періоду  питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

    • щотижнево на оперативних нарадах;
    • на засіданнях   колегії  держархіву  області  у січні  та липні 2018 р.;
    • в ході проведення щорічних семінарів з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад у лютому 2018 р., з начальниками трудових  архіві області у березні 2018 р.

   Упродовж  звітного  періоду скарги та  пропозиції не надходили.

        

Інформація по роботі зі зверненнями громадян за  2017 рік

   Державний архів Черкаської області приділяє велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів  до документної ретроспективної інформації.

   За  2017 рік   у держархіві області  зареєстровано 5151 звернення, а саме:

    • звернулося за консультаціями у стіл довідок – 1757 осіб;
    • прийнято на особистому прийомі – 31 особа;
    • відвідувань користувачами  читальних залів – 684;
    • надійшло запитів – 2679.

    Всього виконано 2506 запитів, з них – 1509 соціально-правового характеру.

   Основна тематика звернень стосувалась підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства,  роботи та членства в колгоспах, відомостей актів цивільного стану, участі у Другій світовій війні, роботи під час війни,насильного вивезення громадян на примусові роботи до Німеччини, перебування в Німеччині,  фактів репресій і розкуркулення, реабілітації жертв політичного терору 20-30-х років ХХ ст., періоду навчання та отримання освіти, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси,  дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та  населених пунктів області.

   Відповідно до Закону України  “Про звернення громадян ” відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

   Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів та ветеранів  війни,в т.ч. учасників АТО,  осіб, які мають звання “Мати-героїня”, інших пільгових категорій громадян.

   Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:

    • директором архіву та заступником директора – дев’ять разів на місяць у робочий та позаробочий час;
    • працівниками відділу використання  інформації документів – щоденно   ( у робочі дні) з 9-00 до 18-00;
    • у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер з  9-00 до 18-00.

         

   Особистий прийом громадян керівництвом проводиться  згідно з графіком, затвердженим наказом директора архіву від 27.04.2015 № 21(із змінами від 06.12.2016 № 81). За графіком, затвердженим розпорядженням  облдержадміністрації,  директор держархіву області бере участь у телефонній «гарячій лінії».

   За   2017 рік директором держархіву області проведено 48 особистих  прийоми, в тому числі 25 – виїзних.

   Впродовж  звітного періоду  питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:

    • щотижнево на оперативних нарадах;
    • на засіданнях  колегії  держархіву  області  27 січня 2017 р. та 08 липня 2017 р. ;
    • в ході проведення щорічного семінару з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад 15 лютого 2017 року.

   Упродовж  звітного  періоду скарги та  пропозиції не надходили.

 

Інформація по роботі зі зверненнями громадян за 2016 рік 
   Державний архів Черкаської області приділяє велику увагу виконанню запитів юридичних та фізичних осіб, спрямованих на забезпечення їх прав та законних інтересів, доступу користувачів до документної ретроспективної інформації. 

   За 2016 рік у держархіві області зареєстровано 4751 звернення, а саме:
   - звернулося за консультаціями у стіл довідок – 1492;
   - відвідувань користувачами читальних залів – 873;
   - прийнято на особистому прийомі – 14;
   - надійшло запитів – 2372, з них соціально-правових – 1945.

   Всього виконано 2291 запит :
   - з позитивним результатом 56%,
   - з рекомендаціями щодо місцезнаходження документів 34%. 

   Основна тематика звернень стосувалась підтвердження майнових прав, стажу роботи, розміру заробітної плати, нагородження урядовими відзнаками, депутатства, роботи та членства в колгоспах, відомостей актів цивільного стану, участі у Другій світовій війні, роботи під час війни,насильного вивезення громадян на примусові роботи до Німеччини, перебування в Німеччині, фактів репресій і розкуркулення, реабілітації жертв політичного терору 20-30-х років ХХ ст., періоду навчання та отримання освіти, рішень Черкаського міськвиконкому про заселення житлових будинків м. Черкаси, дат заснування та історії розвитку закладів, установ, організацій та населених пунктів області.

   Відповідно до Закону України “Про звернення громадян ” відповіді надаються у термін від одного дня до місяця, але при розгляді запитів, які потребують перегляду значної кількості справ за тривалий час, за погодженням із заявником, термін виконання продовжується. За нечіткими пошуковими даними держархів області запрошує зацікавлених осіб до самостійної роботи в читальних залах архіву.

   Запити, що надійшли не за призначенням, пересилаються іншим уповноваженим органам у термін від одного до п’яти днів.

   Упродовж звітного періоду скарги та пропозиції не надходили.

   Директором держархіву області взято під особистий контроль звернення Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, інвалідів та ветеранів війни,в т.ч. учасників АТО, осіб, які мають звання “Мати-героїня”, інших пільгових категорій громадян.

   Особистий прийом громадян в держархіві області проводиться:
   - директором архіву та заступником директора – дев’ять разів на місяць у робочий та позаробочий час;
   - працівниками відділу використання інформації документів – щоденно ( у робочі дні) з 9-00 до 18-00(крім вихідних днів);
   - у столі довідок – у понеділок, вівторок, четвер з 9-00 до 18-00.

   За окремим графіком, затвердженим розпорядженням голови Черкаської облдержадміністрації, проводиться виїзний прийом громадян директором держархіву області двічі на місяць. За 2016 рік директором держархіву області проведено 38 особистих прийоми, в тому числі 19 – виїзних.

   Впродовж звітного періоду питання про стан роботи із зверненнями громадян в держархіві області розглядались:
   - щотижнево на оперативних нарадах; o на засіданнях колегії держархіву області 29 січня та 8 липня 2016 року;
   - в ході проведення щорічного семінару з начальниками архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад 9 лютого 2016 року.

   Держархів області інформує про роботу із запитами:
   - щоквартально – облдержадміністрацію;
   - що півроку – Державну архівну службу України.
ДЛЯ ГРОМАДЯН З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ!

На урядову "гарячу лінію" приймаються звернення до органів виконавчої влади за допомогою жестової мови. Будь-ласка, звертайтесь через Skype-зв'язок за таким іменем:

Урядові гарячі лінії: 1545-1, 1545-2, 1545-3

Графік роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п'ятницю з 9:00 до 16:45
18015, Черкаси
вул. Благовісна, 244-а
(0472) 37-30-26, 31-37-32
e-mail: [email protected]
Інформаційне наповнення:
Коваль Т. С., тел.: (0472) 37-30-26

Сайт працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на [email protected]